Tu comunici?

Nu îți lăsa sufletul să zburde în voie acolo unde știi că împlinirea poftei îi va aduce bucuria de moment a păcatului! Va urma după aceea tristețe, supărare, mâhnire, nelucrare și împrăștiere. Am vrut să îți spun astăzi cât de importantă este comunicarea în viața ta. Comunicarea cu Doamne Doamne aduce împlinirea sufletească, evoluție nu numai spirituală, bucurie nu numai a ta, dragoste pentru toată zidirea. Dar să fie pe primul rând. Comunicarea cu tine însuți, ca o reflecție a comunicării cu Doamne Doamne, aduce sau restabilește echilibrul între universul pe care îl vezi înafara ta și universul pe care îl simți înlăuntrul tău. Însă ea este desăvârșită doar în momentul în care apare și comunicarea cu cei din jur. De ce spun toate acestea? Pentru că eu privesc omul ca pe o ușă în dosul căreia se află un univers deosebit. Iar aceste trei feluri de comunicare, înafara faptului că se nasc una din cealaltă, eu le privesc ca trei chei deosebite ca înfățișare, ca mărime, dar aceleași ca material, fără de care nu se poate deschide acea ușă. Tu comunici? La toate trei nivele?

Ochii Caprui

6 comentarii la “Tu comunici?

  1. Oana spune:

    Eu da. Dar pentru că e o comunicare unilaterală, doar dintr-o parte, nu se-nțelege nimic. Și nici nu se-nvață nimic.

    Apreciat de 1 persoană

  2. anisiaprincess spune:

    Da,la toate trei… , numai la primul nivel mai trebuie lucrat la inimă de Doamne Doamne.

    Apreciază

  3. valeria spune:

    Cu Dumnezeu – da, prin rugaciune staruitoare (zi de zi)
    Cu mine – da, prin analiza interioara (constatare – nesatisfacator)
    Cu aproapele – imi doresc, dar nu-mi iese (aici comunicarea cred ca tr facuta prin fapte mai ales)

    De aceea imi doresc sa se milostiveasca Dumnezeu de mine si sa-mi daruiasca dragostea de aproapele… As dori sa plang cu cel ce plange, sa ma bucur cu cel ce se bucura, sa sar in ajutor chiar si atunci cand nu mi se cere ajutorul etc. dar nu pot face nimic din toate acestea…

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

