Astăzi același lucru mi l-a repetat Doamne Doamne

Convorbire într-un târziu de noapte

-Doamne, de ce ai lăsat pe pământ iubirea ?…am întrebat eu pe Dumnezeu într-un târziu de noapte.
– Pentru ca lumea să fie mai bună , să mă caute pe Mine !
– Explică-mi te rog , mai pe înțelesul meu ….
– Fiecărui EL i-am dat o EA și invers pentru ca prin EL, ea să-Mi descopere dragostea, gingășia, protecția, bunătatea, liniștea și pacea pe care i le ofer și i le-am oferit dintotdeauna omului fascinat de prezența Mea în viața lui. Iar prin EA, el să-Mi descopere faptul că am grijă să îi luminez fiecare zi cu un surâs , să îi fiu alături în toate momentele vieții , să îl mângâi în întristări prin atingerea ei, să îi dau nădejde unui viitor mai bun prin felul în care vede ea lumea, să îl mustru părintește sau ca între cei mai apropiați prieteni sau să îi tâlcuiesc sensurile vieții prin vorbele ei simple și în final, să îl fac să îmi dorească prezența în viața lui mai mult ca orice.
-Ce frumoasă poate fi iubirea !!! …am spus eu lăcrimând. Dar de ce iubirile mari mai întotdeauna nu durează, atrag dezamăgiri după ele ? Doar omul iubește cu toată ființa lui…de ce este răsplătit astfel ?
-Nu Eu îi răsplătesc astfel , ci alegerile lor. La fel cum în Rai există și se poate intra numai pe o singură poartă, tot la fel de adevărat este că doar o singură persoană din întreg universul creat de Mine , poate fi poarta adevărată a iubirii către Mine. Doar una. Restul sunt ispitele concurenței.
-Am înțeles , doar că nu pricep de ce oamenii buni uneori se despart.
– Pentru că iubirea lor pentru celălalt nu mai are la bază dragostea pentru Mine. O iubire care nu îți aduce liniște sufletească sau pace, nu are adevăr. Când iubești pe cineva foarte mult, mai mult decât pe Mine , atunci iubirea ta e pătimașă, fără adevăr în ea. Îți dai seama foarte bine că noi doi, adică Eu Cel Care te-am creat și iubirea bolnavă pe care o porți pentru cineva , nu încăpem amândoi în inima ta. Eu nu pot pleca de acolo pentru că Te-am construit astfel încât prezența Mea în inima ta să fie pururea. Deci va trebui să plece iubirea bolnavă pe care o ai. Se creează un conflict interior între aceste două sentimente puternice și rezultă tulburare, minciună, întuneric. De aceea nu există Adevăr. Omul va alege. Dacă va alege iubirea bolnavă, Eu nu voi pleca din inima lui, dar va trebui să sufere pentru faptul că se răcește intenționat față de Mine. Dacă Mă va alege pe Mine, îl voi vindeca cu aceeași dragoste cu care l-am creat.
-Da Doamne aceasta înțeleg , dar dacă totuși doi oameni buni care Te-au luat pe Tine de legământ sfânt între ei , ajung să se despartă , aici nu înțeleg.
-Multe vrei tu să știi(mi-a spus zâmbind) …dar te voi lămuri și aici. Când Adevărul din inima unuia scade atunci , pe măsură ce scade , devine un chin pentru celălalt care îl poartă. Nu toți oamenii buni se despart fie chiar și în această situație. Sunt unii care au credință . Iar pentru faptul că au răbdare multă cu celălalt , Eu îi răsplătesc vindecându-l. Dar , de foarte multe ori , las lucrurile așa pentru a le întări credința și pentru ca să îmi caute prezența. Iar atunci când văd că nu mai pot duce ispita, o iau de la ei. Dar mulți nu au răbdare să ajungă până acolo și de aceea se despart.
-Și dacă se înșeală între ei , ce e de făcut ?
– Omenește este să greșești , dar să persişti în greșeală , nu. Aceeași iubire care i-a unit, aceeași iubire îi va și desparte. Fiecare va avea aici ceva de învățat. Și acela care a rămas, și acela care a plecat.
– Dar pentru oamenii singuri , care nu au pe nimeni , care au încercat și nu au reușit în nimic. ..? Lor ce le spui ?
– Nu au fost singuri niciodată. Lor le-am dat cu mult mai mult decât le-am dat altora, mai mult decât un EL sau decât o EA.
-Ce anume ? …am întrebat eu mirat.
– M-am dat pe Mine.

Ochii Caprui

3 comentarii la “Astăzi același lucru mi l-a repetat Doamne Doamne

  1. Oana spune:

    „O iubire care nu îți aduce liniște sufletească sau pace, nu are adevăr.” Cu asta voi pleca de acum ‘la drum’. Indiferent ce-nseamnă…drum.
    Îţi mulţumesc, prieten drag al sufletului meu!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

