De vorba

Pentru mine nimicurile mele sunt dureri groaznice. Nimicuri pe care Tu ai grijă să mi le vindeci când nu mă gândesc, când obosesc de atâta trudă de a căuta alternative la credința mea în Tine. Am de multe ori impresia că deși vezi că rătăcesc, totuși știi foarte bine și ai nădejdea că mă voi întoarce din toate colțurile prin care am umblat, din nou la Tine. Nu pot să îmi explic dragostea Ta nețărmurită pentru un suflet înșelat ca mine. Nu am putut niciodată să îi găsesc logica. Întotdeauna ea va sta în picioare. Chiar dacă bătăile vulgare ale inimii mele însetate de plăcere, astăzi nu au fost pași grăbiți spre Tine ci spre ulițele iadului atât de frumos pavate cu intenții bune, chiar dacă uitarea de cele bune astăzi mi-a torturat sufletul într-un mod exagerat de sadic, chiar dacă gânduri mieroase de slavă deșartă îmi cutreieră nestingherite printre toate colțurile întortocheate ale minții mele nestatornice, totuși.….simt nevoia sufletească a unui păcătos de Dumnezeul său în aceste clipe. Îți mulțumesc pentru răbdarea de care dai dovadă Doamne!

Ochii Caprui

Lasă un răspuns

