Ochii mei

Strălucirile pe cât de sincere tot pe atâta de stranii din ochii mei căprui, ascund multe taine. Mai ales atunci când ochii vorbesc în locul buzelor, când ale mele cuvinte nu pot să pătrundă dincolo de răceala de gheață a zidului pe care omul din fața mea, se străduiește meticulos ca să mi-l afișeze. El nu știe că dincolo de privire, de vorbe, de gesturi, de gânduri cristalizate în cuvinte, eu….îl simt. E o slăbiciune a unei inimi obișnuită să transforme emoția în realitate fără să se gândească prea mult la suferințele pe care și le va atrage în urmă-i. O suferință este și bucuria prea mare uneori, pentru că te poate îndepărta de Doamne Doamne. Și-n ochii mei căprui omul poate găsi și alinare, dar și mustrare deopotrivă. Ochii sunt oglinda sufletului. Grăiesc limpede ceea ce gura nu vrea sau a uitat ca să mai spună.

Ochii Caprui

Un comentariu la “Ochii mei

  1. anisiaprincess spune:

    ” Ochii” mă ajută să merg pe calea Adevărului și este cel mai esențial lucru în viața mea.

    Apreciază

Lasă un răspuns

