Un nou inceput

Au început să-şi lase amprenta trecerii lor pe aici suflete deosebite. Sincer, nu mă așteptam! Oameni minunați! Nici aceia vechi, care îmi știu stângăciile în ale scrisului și în ale exprimării și mi-au văzut evoluția în timp, nici aceia nu m-au părăsit. Sunt aici și mă așteaptă răbdători și cuminți, exact cum ar aștepta copiii povestea de seară. Iar acest lucru mă emoționează până la lacrimi uneori. Dar știți ce mă face să privesc cu seriozitate lucrarea pe care o desfărşor aici ? Faptul că mai întâlnesc câte un suflețel drag în privat spunându-mi încântat următoarele: ” Știi, scrierile tale m-au ajutat mult și am învățat multe din ele. Să nu renunți la scris. Scrierile tale ating sufletul! „. Că ating, că nu ating, atâta timp cât omul care le citește ia hotărârea de a se schimba în bine, atitudinea aceasta a lui mă face responsabil. Și scriu cu drag ceea ce inima îmi dictează solemn în acele clipe. De foarte multe ori, observ cum cuvintele, frazele, se așează singure în câteva sute de cuvinte. Eu știu că mă citesc mulți și foarte mulți s-au schimbat de când mă citesc. Nu își fac simțită prezența sau trecerea pe aici, dar în schimb urmează ceea ce le spun. Iar acest lucru mă bucură enorm. Obișnuiesc celor care comentează să le dau like din prea mult respect față de ei și datorită faptului că vreau să îmi simtă prezența. Blogul acesta nu l-am construit de unul singur, ci NOI l-am construit. Adică voi care citiți și comentați, eu care scriu și încă o categorie de persoane care stau în umbră și sunt atente la scrierile mele. Știu că de multe ori sunt puțin mai direct și spun pe loc lucrul care îl gândesc. Însă pentru mine, consider că este un defect pe care Dumnezeu îl iubește la mine. Iar oamenii care sunt aici, adică voi, cei de cealaltă parte a ecranului, sunteți la fel ca mine. Altfel nu ar fi valabil proverbul” Ce se aseamănă se adună „. Mulțumesc lui Doamne Doamne că mi-a dat șansa să cunosc suflete minunate aici și vouă că mi-ați îngăduit să mă apropii de sufletele voastre. Vă iubesc!

Ochii Caprui

Lasă un răspuns

