Diferente

Suntem două suflete foarte diferite și aparent nu avem nimic în comun. Mie îmi place foarte mult să ajut pe cineva , ție dimpotrivă, îți place foarte mult să fii ajutat. Eu nu am am cuvinte multe de spus nimănui, prefer să tac observând bătăile inimii tale. Tu ? Nu îți mai tace gura și cauți să îmi spui o mulțime de prostii , numai și numai ca să mă faci să râd în hohote…!!! Puterea mea stă în Dumnezeu și în lucrurile profunde. A ta stă într-o logică raționalistă , fără Dumnezeu. Mă doare acest lucru enorm și noaptea plâng la rugăciune pentru ca Dumnezeu să-ți lumineze mintea , iar tu râzi de lacrimile mele. Știu foarte bine că dacă nu m-ar întări rugăciunea pe care o fac , ar trebui să ne despărțim, pentru că tu mă tragi în jos. Dar bătăile inimii mele sunt pline de nădejde. În adâncurile sufletului meu știu, nădăjduiesc și cred că Dumnezeu te va schimba cu adevărat. Nu caut să îți vorbesc despre El și bunătatea Sa. Vei vedea din faptele mele acest lucru. Nu caut să îți dovedesc cât de mult El te iubește. Asta o vei simți ori de câte ori îți vei simți sufletul bucurându-se alături de mine. Nu caut să îți dovedesc că El există. Asta o știi dintotdeauna . E în adâncurile inimii tale. Suntem atât de diferiți și totuși Dumnezeu ne-a pus unul lângă celălalt. Asta pentru că El știe că tu Îl vei descoperi pe El prin mine, iar eu îmi dovedesc dragostea plină de credință față de El prin tine. Având grijă de sufletul tău. Iar când voi obosi să fac acest lucru sau tu nu vei vrea să te schimbi în niciun fel, atunci va rămâne doar amintirea visului a ceea ce ar fi putut să fie.

Ochii Caprui

Un comentariu la “Diferente

  1. valeria spune:

    Ce frumos ai scris suflete drag. Ma regasesc in cele ce ai scris… De multe ori am vrut sa renunt am ma ruga pentru cineva dar undeva in sufletul meu ceva nu ma lasa si imi da nadejdea ca Dumnezeu va intervene atunci cand va considera EL. Multumesc suflete drag.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

