Tot eu știu că . ..

Știi că nu mi-a fost niciodată rușine ca să îți spun, ori de câte ori s-a ivit ocazia , greșelile pe care tu m-ai rugat să ți le corectez .. Unde a fost grav, ți-am spus care este soluția , iar unde nu a fost grav și nu trebuia să te cert, doar te-am atenționat cu blândețe ca să poți lua aminte la ele, pentru că din neatențiile mici , nebăgate în seamă, izvorăsc căderile mari , pline de durere.
Știu că acolo unde ești, nu găsești fericire la tot pasul și nici oamenii nu îți dau asemenea oportunități. Știu că ești hărțuit de oameni, de situații, de amintiri, de durere și că de foarte multe ori ți-ai spus răzvrătindu-te că îți ajunge, că nu mai poți. Dar tot eu știu că ușurința pe care o ai când vrei să renunți la tot și să fugi undeva departe, să nu te știe nimeni, o ai și atunci când văzând că mai sunt oameni care au nevoie de tine, te întorci la lupta ta cea bună. Tot eu știu că Doamne Doamne te veghează la fiecare pas al vieții tale și că îți scoate în cale oamenii de care ai nevoie, atunci când te aștepți mai puțin. Tot eu știu că te încăpățânezi să rămâi un suflet curat în orice situație și că alegi adevărul și virtutea în locul tuturor posibilităților care te-ar fi putut avantaja în această viață. Tot eu știu că ai principii foarte bune după care îți ghidezi lumina sufletului și că ai face orice uneori, ca să poți vedea pe cel de lângă tine fericit. M-aş bucura enorm dacă aș ști și mi-ai confirma că orice s-ar întâmpla, tu te-ai ruga în orice fel și nu l-ai izgoni pe Doamne Doamne din sufletul tău. Că îți sunt , că nu îți sunt aproape , Domnul știe și vede. Să nu te întorci de la lupta aceasta bună, lupta pe care o dai cu tine însuți și cu umanitatea din jurul tău pentru a fi OM.
Uită-ți durerea privind cu ochii ațintiți asupra bucuriei! Nu ține legat pe absolut nimeni lângă tine, ca atunci când va realiza ce a avut de pierdut, să aibă unde să se întoarcă. Nu schimba pe nimeni, indiferent cât știi ce și cât de multe ar trebui să facă fără sfatul tău pentru a deveni un om bun. Lasă să o facă singur! Dacă nu vine din suflet un lucru bun, nu va avea valoare niciodată.
Însă, schimbă-te tu în bine, rămânând același în lupta cu tine însuți și în dragostea față de ceilalți. Cu mult drag ți-am scris. Să nu mă uiți în rugăciunile tale.

Ochii Caprui

4 comentarii la “Tot eu știu că . ..

  1. valeria spune:

    Ce dor mi-a fost de aceste sfaturi…
    Ce mult a trecut… Iar eu ma afund si nu sporesc nicicum…
    Primeste picaturile de roua ce cad din ochii mei acum…
    Cum sa te uit pe tine ,,ochi caprui” cand m-ai m-ai intors din drumul larg…
    Te voi purta in rugaciune cum stiu ca si tu faci cu mine
    Iti multumesc din suflet pentru tot!

    Apreciat de 1 persoană

  2. anisiaprincess spune:

    Cu mult drag le-am și primit…:)

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

