Intrebare

Suflete dragi, am o întrebare pentru voi care, drept să spun, pe mine mă macină foarte mult. Sunt curios ce fel de răspunsuri îmi veți da fiecare dintre voi. Eu nu îi știu răspunsul, de aceea vă întreb pe voi. Întrebarea mea este următoarea:
– În ce se poate măsura forța de transmitere a emoțiilor și intensitatea trăirii unui sentiment de către sufletul uman?

Aștept răspunsurile voastre aici. Mulțumesc din suflet tuturor!

Ochii Caprui

8 comentarii la “Intrebare

  1. smaranda64 spune:

    Sunt și eu curioasă dacă știe cineva un răspuns. Dacă stau bine și mă gândesc… poate fi emisia cât de puternică dar dacă nu are cine să o recepționeze este probabil egală cu zero. 🙂

    Apreciat de 2 persoane

  2. strajerul spune:

    Unitati de masura divine: pozitive sau negative

    Apreciat de 1 persoană

  3. Cred ca reactia la aceste emotii spune totul. Parerea mea. Sa nu uitam totusi ca nu poti cuantifica emotiile/semtimentele.

    Apreciat de 1 persoană

  4. Oana spune:

    Nu se poate măsura. Și sunt de acord cu ce a spus Smaranda mai sus…
    Emoția puternică o trăiești, o simți, o transmiți. Dacă ceva anume rezonează-n sufletul căruia i-ai transmis-o (și fără să-ți propui asta), acela va ști, va simți. Dacă nu, nu.

    Apreciat de 1 persoană

    • Eu cred că forța transmiterii unei emoții către altă persoană se poate măsura în numărul gândurilor bune sau rele pe care le ai către acea persoană, sau de câte ori te-ai pus în locul persoanei respective înainte să îi spui ceva sau să dai curs unei bănuieli despre dânsa. Practic, se măsoară în iubire sau ură. Iubirea se măsoară în jertfa pentru omul respectiv iar ura în numărul răzbunărilor și a anilor petrecuți în dorința răzbunării.

      Apreciat de 2 persoane

      • Oana spune:

        Așa este. Ai dreptate. Când am ales resentimentul, îndoiala, spaima, am fost nefericită… Răzbunare n-am dorit niciodată, e arma celui puțin iubitor, a celui mic și hâd. Nu m-ar fi împlinit, nicio secundă. Am ales să iubesc, chiar dacă mi-am petrecut ani în lacrimi.
        Gând bun pentru tine azi! Și nu doar azi…

        Apreciat de 1 persoană

    • Intensitatea trăirii unui sentiment uman se măsoară, cred eu, după curăția inimii fiecăruia și este înainte de toate, un Dar de Sus. Intensitatea depinde de situația în sine și de firea fiecăruia sau darul fiecăruia de a simți lucrurile și firea lor.

      Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

