Ganduri bune

Astăzi am de gând să pictez în culorile bucuriei toți pereții inimilor mâhnite de absența mea de aici. Nu am nici o scuză destul de plauzibilă care să mă acopere cât de cât pentru „chiulul de la ora de blog,” dar în schimb, mă simt încercat de o arșiță de scris, încât sper ca în următoarele zile să poposească o ploaie pline de texte noi pe plaiurile pline de „Ochii Caprui”. Așa că: stați liniștiți! Ochii Caprui nu a plecat, nu v-a abandonat, poate doar v-a lăsat cu ochii puțin în soare. Urât din partea lui, sper să îi fie rușine😀. Gânduri bune la toată lumea!!!.

Ochii Caprui

2 comentarii la “Ganduri bune

  1. Poteci de dor spune:

    Aşteptăm nerăbdători textele 😉

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

