La final de amurg

       
              La final de amurg

      Să știi că nu mă voi supăra dacă vreodată vei decide să mă arunci din sufletul tău ca pe o amintire stearpă în gunoiul trecutului. Nu îți voi spune nimic împotrivă ci atunci când voi avea șansa ca să te mai întâlnesc, te voi privi adânc în ochi. Tăcerea mea își va ține atunci binemeritatul ei discurs. Pe mine, amintirea ființei mele o poți izgoni cu ușurință afară pe ușa nefastului destin. Nu va fi nimeni care să se răzvrătească, ci doar să se resemneze în privința ta.
      Dar cuvintele mele, care ți-au îmbrăcat de atâtea ori sufletul gol de orice speranță, care ți-au adăpat buzele inimii cu rugăciune, cuvintele mele să nu le arunci. Ele nu merită astfel de dezonoare. Îmbracă-te cu sensul lor în continuare, considerând că nu am existat vreodată în viața ta. Am fost doar un mit rătăcit pe o uliță greșită a unei alte vieți decât a mea, care în obișnuințele lui de a privi lumea, umanul, Divinul, a odrăslit cuvinte către tine. Pentru a te îmbărbăta în stările tale de neputinţă, a te mustra cu blândă mângâiere și a-ți descoperi cărări de lumină ce așteaptă cuminți ca pașii tăi molcomi să le bătătorească în scurt timp.
      Eu cred că nu se poate ca în multitudinea de cuvinte scrise către sufletul tău să nu existe câtuși de puțin un cuvânt timid sau o silabă rătăcită care să îți înmoaie baierile inimii, să ți se potrivească în totalitate. Să știi că am învățat că în viață este important nu cu cine anume ajungi la final, ci să ajungi la final cu liniște sufletească, să ai conștiința faptului că ai făcut absolut tot ce ți-a stat în putință pentru a putea fi un om bun, iertător, iubitor.  Nu mă mai întristez așa de tare când cineva pleacă fără ca să mă anunțe. Știu că a trebuit să plece. Și chiar dacă nu știu, mi-o spun până sufletu-mi în durerea lui învață să se resemneze. Vreau să privesc eșecul în viață ca pe un câștig necesar firii umane. Așa că…eu nu mă supăr nici nu te învinovățesc cu absolut nimic. Îți respect alegerile cu sfințenie.
      Așa a trebuit să fie. Prefer să fiu o amintire stearpă aruncată în gunoiul trecutului cuiva care îmi va păstra cuvintele. Drum bun suflet drag, acolo unde crezi că îți vei găsi liniștea și împlinirea…eu rămân aici, cu toate neputințele mele, ca să te privesc din depărtări de duh sau ca să te aștept în zori de Înviere!

      
        Ochii Caprui

image

7 comentarii la “La final de amurg

  1. anisiaprincess spune:

    Nu numai aici , dar și în lumea de dincolo vreau să fiu aproape de dumneavoastră.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Oana spune:

    Eu îți mulțumesc că ai fost și ești aici…și pentru sufletul meu cititor și nu numai!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

