Îndemn

                         Îndemn…

      Suflet drag, eu cred în tine cu tot focul inimii mele de care aș fi în stare…
     Tu, poate nu știi pe ce înalte culmi ale duhului te poate plimba rugăciunea și cum îți poate ea schimba ea viața.
      Eu am simțit, am trăit, am văzut și încă sunt robit acestei vrăji extraordinare ale mirajului rugăciunii.
     Să fii cu toți oamenii împrejurul tău, iar în peștera inimii tale să fii singur…Afară furtună, înlăuntrul tău vânt de primăvară. ..
      Mi-am aruncat resentimentele, fricile, complexele, prejudecățile în amurgul unei clipe uitate de vreme.
       Ca să mă pot dedica sufletului meu…cu tot sufletul!!!
       Am iubit liniștea,  ca să pot tulbura și împrăștia zgomotul din mine…
       Am iubit tăcerea, ca să îmi pot vorbi tare astfel încât să-mi aud fiecare suspin izvorât pe buzele inimii
       L-am căutat pe Doamne Doamne pe îndelete, nu de ochii Lui,  nu de ochii mei, nu de ochii tăi.
     Ți-am spus ție toate acestea nu pentru ca să știi de ale mele, ci pentru ca să crezi în ale tale, în cele ce vor urma atenției pe care o dai rugăciunii.
      Mulți se vor uita, vor clătina din cap și nu vor înțelege nimic.  Dar tu…Tu vei înțelege ceea ce trebuie să înțelegi.
      Sper.  Cred.  E destul să aduci un metru pătrat de Cer într-o inimă de om ca să poți îmbrățișa tot pământul.  Nu îți trebuie mai mult.

       
           Ochii Caprui

image

2 comentarii la “Îndemn

  1. Oana spune:

    Sunt atâtea inimi în care tu ai reușit să aduci un pic de Cer. Un pic ce-nseamnă atât de mult, uneori totul.
    Să fii în ocrotirea Lui în toată vremea și-n tot locul! Ai alături gândul meu bun. Și o rugă.

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

