Dialog

                   Dialog

   
    – Tu crezi că Doamne Doamne al tău mă mai iubește?
    – Dintotdeauna te-a iubit. Știi bine.
    – Şi atunci de ce nu mai apare când îi cer? Îi este scârbă de mine? 
    – Nu copilul meu, dar tu îl ispitești și El nu apare când Îl ispitești. E o persoană serioasă,  nu e un copil.
    -Nu e un copil…Ce înseamnă că Îl ispitesc?
    – Înseamnă că ești mai mult curioasă decât Îl iubești. Curiozitatea ta e mai mare decât dragostea pe care o ai pentru El. Tu vrei pentru că te îndoiești de El, ca El să apară să îți dovedească contrariul. Doamne Doamne mai mult se simte decât se vede.
    – Ai dreptate.  Dar sunt singură și nimeni nu mă iubește, și mă tot întreb de ce m-a mai creat dacă știa că eu ÎL ispitesc și am de suferit atâta de pe urma acestei curiozități. Nu pot spune că Îl iubesc, pentru că nu pot spune că l-am simțit foarte clar vreodată.      
    – Te-a creat pentru că te iubește enorm și are încredere în tine.  El știe ceea ce simți tu. Și are nădejde că într-o bună zi,  Îl vei simții și Îl vei căuta…din iubire.
    – Probabil.  Dar până atunci, eu rămân cu tristețea mea.
    -Și cu mine.
    -Da. Cu tine, cu răspunsurile tale nesuferite cărora mereu trebuie să le recunosc logica,  cu zâmbetul tău naiv și cu dragostea asta a ta absurdă pentru oamenii ca mine. Dar tu crezi că Doamne Doamne al tău mă mai iubește?  Chiar dacă mă îndoiesc de El?
   -Da copilul meu. Te-a iubit dintotdeauna. Altfel noi doi nu am fi împreună acum.
   – Of…!!! Iar o luăm de la capăt ?!…:)

image

        Ochii Caprui

Lasă un răspuns

