Printre rânduri

                   

         Am încercat să privesc în sufletul tău, să îți înțeleg frustrările, temerile, durerile, să îți simt bucuriile, să pot vedea prin ochii tăi ceea ce inima ta deseori îți împărtășește fără nici cea mai mică jenă…Dar, doar am încercat.  Nu ai fost niciodată o carte deschisă pentru cei care te cunosc cu adevărat și chiar dacă ai încercat să fii, de dragul lor, de dragul meu, chiar și pentru nevoile tale sufletești, nu ai reușit.  Ai reușit doar să ne arăți filele unei cărți deschise în fața ochilor noștri, scrisă cu litere întortocheate, cărora înainte de toate, trebuia să le simți căldura cu care au fost scrise sau răceala cu care s-au cristalizat în timp pe acele foi pentru a le înțelege noima. Da, în sufletul omului trebuie să citești de multe ori printre rânduri pentru a înțelege ceva. Iar acest lucru presupune sentimente.
           Nu mă consider un hoț de rând, ci un cercetător de suflete. Privesc mereu acolo unde nu aș vrea și îmi las durerile pe pragul plin de praful amintirilor al unei uși dintre mine și tine. Iar când privesc, nu mă mai gândesc la „ce frumos ar fi fost dacă tu sau dacă eu” ci la ” ce bine că-mi ești,  ce bine că-ți sunt „. Am groaznicul defect de a vedea lucruri și amănunte insesizabile la prima vedere.
          Aș vrea să știi,  la final de mărturisire,  că nu durerile tale sau momentele în care ai ales greșit m-au dat înapoi de la a încerca să te ajut,  ci răceala pe care am simțit-o de multe ori cum îmi îngheață răsuflarea sufletului. Mă văd neputincios să stârnesc boare divină într-un suflet rece.  Eu sunt și mă simt un om cald.  Poate prea cald….Însă am curajul nebun și nădejdea plină de dragoste că rugăciunea pentru sufletul tău, mă va ajuta să îți topesc răceala și să înțeleg pe deplin ceea ce sufletul tău vrea să îmi povestească printre rânduri.

           
           Ochii Caprui

Un comentariu la “Printre rânduri

  1. Laleaua Neagră spune:

    Și mie îmi plac ” cărțile deschise ” ,fiindcă și eu mă simt un om cald…:)

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

