Senzații

 
                

    Știi?  Ieri m-am uitat în sufletul tău și am văzut fără să vreau unele lucruri. Lucruri pe care tu le ascunzi cu multă măiestrie de ochii celorlalți, dar mie nu mi-au putut rămâne indiferente.
    Ți-am văzut culoarea ochilor limpezindu-se și parcă intensificându-se, de fiecare dată atunci când aerul unei noi dimineți îți trezea sufletul la realitate. Te bucurai cu toată ființa ta de absolut toată măreția acestei lumi create de Doamne Doamne. Și nu mult după aceea, privind în zare, așa…parcă neomenesc, te tulburai din nou și oftai. Un oftat lung, destul de apăsător, încât ar fi putut răni prin exteriorizarea lui sufletul aceluia care îl scotea.
   Porți poveri suflet drag. De ani de zile. Oameni pe care nu i-ai iertat cu toată ființa ta și cărora încă le ții minte faptele. Știi că te-au rănit profund și că durerea provocată de faptele lor,  îți rănește cu aburul ei în continuare plămânii sufletului. Dar te-ai gândit vreodată că ar cam fi timpul să ierți?  Că și acei oameni au și ei în suflet poverile lor?  La ce te ajută astfel de greutăți care nu te țin captiv nici în trecut, dar nici prezentul nu ți-l lasă neîntinat de prezența nefirească a lor?  Iartă suflet drag. Și Dumnezeu iartă. Iartă ca să poți trăi în pace cu tine însuți. Hai…! Vreau să văd iarăși culoarea aceea frumoasă a ochilor tăi intensificându-se, dar de data aceasta fără să mai fie urmat de acel oftat prelung….Poate era mai bine să tac, să nu spun ce am văzut…Dar sper că îmi vei înțelege curățenia intențiilor mele bune. E sfântul Nicolae, Sfântul milostivirii. Bucură-te…!!!

        Ochii Caprui

image

Un comentariu la “Senzații

  1. Laleauaneagră spune:

    Și mai este și vremea colindelor care ne încântă sufletele,deci,un motiv în plus…:)

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

