Cu bucurie

                

A mai trecut un an.  Un an în care sufletul meu s-a înviorat cu vizitele și cuvintele multor suflete curate, dragi și demne de toată iubirea și afecțiunea pe care un suflet ca al meu îl poate oferi cuiva asemenea lor. Un an în care cuvântul „atitudine” a fost cuvântul cheie de fiecare dată când s-a întâmplat ca paharul să se umple cu picătura neașteptat de nelalocul ei prezentă.  Adică prea prezentă.  Un an în care mi-am făurit vise din cenușa încă neatinsă a unor lacrimi ce își urmau nestingherite de nimeni și de nimic ciclul monoton al vieții.  Lacrimi de bucurie.  Lacrimi de tristețe. Lacrimi după Dumnezeu. Lacrimi după oameni. Și cu toate acestea, pot spune oricui zâmbind nu aievea, nu fals, ci natural și cât se poate de sincer, că mă simt bine în pielea mea, că nu regret nimic din anul care mai are câteva ore din el, că am de gând să rămân același om, spre bucuria și spre surprinderea multora. Despre ce va fi …nu știu și nu contează prea mult pentru mine.  Indiferent cât de tare m-ar implica. Sunt prea ancorat în prezent. Acum e momentul meu.  Despre mine, cam atât. 
      Țin să mulțumesc fiecăruia dintre voi care mi-aţi călcat pragul blogului pentru bucuria pe care mi-aţi oferit- o necondiționat de fiecare când v-am zărit zâmbetele, remarcile, ideile pe la comentarii și nu numai. Vă doresc să aveți parte în anul care bate la ușă de tot ceea ce vă este de folos sufletește în viața fiecăruia dintre voi. Și trag nădejde ( și mă îndoiesc că aș face inutil acest lucru în privința voastră) că în anul care vine, ne vom regăsi aici, în familia celor cu ochi mai mult sau mai puțin căprui.:)

              Ochii Caprui

image

5 comentarii la “Cu bucurie

  1. smaranda64 spune:

    Îți doresc An Nou Fericit cu multă Bucurie și Drag de Viață, Ochi Căprui!

    Apreciază

  2. Mona spune:

    La mulți ani! Un an cu sănătate, zâmbește, dragoste și o casa plina de prietenii dragi.

    Apreciat de 1 persoană

  3. Oana spune:

    Îmi dai voie să-ți mulțumesc și aici? Cu gândul bun îndreptat către tine și către inima ta-ncăpător iubitoare? Cu toată ființa-ți mulțumesc. Știi tu bine pentru ce. Și mai știe și EL…
    Să ai un An pe măsura sufletului tău: mare, bun și ocrotitor de semeni!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

