Motivare

      

        Duhul îmi este însetat de dorința de a scrie. Nu cred că lipsa mea de pe blog a cauzat prea multă suferință , dar dacă totuși a fost așa, îmi cer public iertare. M-am gândit de foarte multe ori că mai trebuie din când în când să mai las oamenii să și respire. Postările scrise la kilogram nu au nici un efect și nu sunt purtătoare de absolut nici o esență.  Sunt doar niște cuvinte, care uneori își repetă loruşi la nesfârșit sensurile și ajung până la urma urmei, nebăgate în seamă de nici un purtător de inimă nobilă. Iar eu, nu urmăresc astfel de lucruri. Nu sunt adeptul textelor scrise la kilometru și nici vreunui curent de impresionism literar. Mă declar adeptul lucrurilor profunde și curentului literar emoțional. Așa că dacă apar aici, indiferent de câte ori pe săptămână, înseamnă că vreau să îmi mai spun, lămuresc mie câte ceva din idei, și poate și altor suflete care nu au acces la mine, decât aici. Nu mă știu să fi încheiat un pact cu mine însumi din care să rezulte o anumită frecvență a blogului. Nu. Dar știu că ori de câte ori voi simți nevoia să vin aici, nu voi veni cu mâna goală. Cuvintele frumoase lipsite de duh, spuse în aceeași manieră, purtând izul repetitiv al unor expresii care de fiecare dată lasă de înțeles ambiguități, nu bat și nu trăiesc în inima nimănui. Eu mă plictisesc repede. De mine însumi. Și de aceea scriu cuvinte care vor să dăinuie. Care să nu plictisească, ci să vindece. Să nu adâncească răni…doar să le conștientizeze. Să nu fie cu supărare nimănui absența de pe blog. Și eu…mai am nevoie de mine!
       Cu pretenția că am lămurit oarecum pe unii și că nu s-au supărat,  țin să urez un an nou cu liniște și cu Doamne Doamne-n suflet fiecărui cititor. Cu drag….și pe curând!

      Ochii Caprui

image

Lasă un răspuns

