Faţă-n faţă

Am privit înlăuntrul meu,dincolo de amintiri,  de impresii lăsate brusc, în mod vulgar uneori la uşa sufletului meu de însăşi realitatea în persoană,  ca să mai caut un cuvânt de încurajare, un alt fel de a privi viaţa, pentru cei pe  care îi cunosc sau îi voi cunoaşte. Ironia sorţii face în aşa fel încât deseori nu mai am acel cuvânt căutat pentru alţii, nici măcar pentru mine însămi. Şi atunci mă văd nevoit de situaţia în sine, să scriu.  Nu cuvinte fermecate, nici figuri de stil înghesuite măiestrit sau alene în fiinţa vreunei vorbe de duh remixată după nevoile omului de astăzi. Ci  acel cuvânt care mie mi-ar da viaţă şi m-ar face să trăiesc din nou cu bucuria unui sens pe jumătate împlinit. Iar dacă astfel îmi regăsesc din nou acea sclipire revoluţionară de a crea cuvinte  de încurajare pentru alţii aflaţi în diferite situaţii mai mult sau mai puţin dramatice, atunci împart cu bucurie. Ca pentru mine însămi. Însă nu scriu pentru  a îmi plânge sufletul, deşi am tendinţe, chiar dese. Nu vreau să dau naștere unui scris care ucide, sau unor vorbe aşa zise motivaţionale, dar  nepuse în practică. Nu m-ar ajuta la nimic. Scriu pentru a mă pune faţă-n faţă cu mine. Eu cel care are nevoie şi eu, cel care  ştie ce am nevoie.  Amândoi.  Faţă-n faţă la o coală de hârtie. Că vede lumea coala de hârtie, nu face nimic. Mulţi văd literele foii, puţini cunosc esenţa lor. Dacă pot ajuta, bine. Dacă nu, atunci nu scriu nimic.

Ochii Caprui

image

image

Un comentariu la “Faţă-n faţă

  1. Laleauaneagră spune:

    Aveți un suflet gingaș ca de copil :)….scrieți rabi,aveți binecuvântarea și Celui de Sus…

    Apreciază

Lasă un răspuns

