În faptul nopţii

          Oare de ce anume lumea nu se mulțumește niciodată cu lucrurile pe care i le oferi cu atâta sinceritate? De ce se tot miră atâta în sinea ei de validitatea sentimentelor frumoase  pe  care i le descrii? Oare chiar așa trebuie să fie ? Să fim atât de neîncrezători, de suspicioși, de precauți și chiar distanți în ceea ce privește relația cu acela de lângă noi ? Sunt sigur – și aici vorbesc din experiența mea,nu a altora – că fiecare dintre noi avem o curiozitate legată de ceea ce simte celălalt. De felul cum el ajunge  să trăiască și să simtă lucrurile pe care le conștientizează . Dar depinde de noi cum o manifestăm. Felul în care o facem.
      Și nu scriu pentru a mustra pe cineva sau pentru că am vreo aversiune față de vreo persoană. Nu! Scriu aceste lucruri pentru că am observat , parcurgând pagini întregi de comentarii pe multe alte bloguri, că oamenii care te citesc, deși se regăsesc în cuvintele tale, au o neîncredere care se manifestă  în relația lor cu tine prin
pura lor curiozitate copilărească. Dacă ești anonim, de ce ești anonim și ce ai de ascuns? Dacă nu ești anonim, atunci unde lucrezi,ce mănânci , ce relație ai , ce școli ai, din ce părinți te tragi?  Și atunci înseamnă că această curiozitate ,copilărească la începuturile ei, încet încet se transformă într-o curiozitate nocivă,malefică. O curiozitate care pe tine, blogger anonim sau persoană publică, te va face să te închizi în tine față de public,sau chiar va ajunge  să te pervertească , să te facă să oferi  lumii ceea ce vrea să audă,iar nu ceea ce ar trebui să știe sau ceea ce i-ar folosi să știe despre tine.
     Știu, îmi veți spune că sunt mulți monștri care se dau drept sfinți în lumea virtuală, și fără să vă cer argumente, vă dau încă de pe acum dreptate. Pentru că am pățit-o și eu,destul de urât.
     Însă eu am învățat un lucru. Nu intru niciodată în nici un fel de relație cu nimeni. Dacă pot să ajut,ajut. Dacă nu, atunci las loc de „Bună ziua!” indiferent de statutul  persoanei respective.
      Nu cer date nimănui și nu mă ocup cu verificarea nimănui ,pentru că nu am timp de așa ceva. Dar sunt foarte sau extrem de atent la gesturile, cuvintele,expresiile persoanei in cauză vizavi de mine.
     Dacă nu cunosc destul de bine o persoană în viața reală, nu îi cer prietenia. Și dacă inima îmi spune că este o persoană  bună -chiar și fără să o cunosc în realitate-, și așa simt și eu din gesturile sau din postările ei, atunci intru în legatură cu ea, dar am răbdare să mi se descopere ce fel de om este, fără să cer detalii prea multe.
      Mă rog pentru omul respectiv, știind foarte bine că ori mai devreme sau mai târziu, Dumnezeu îmi va descoperi  ce fel de om am în față.
     Iar un lucru foarte important pentru mine este și următorul: nu mă interesează cine este sau ce face persoana în cauză în viața de zi cu zi, mă interesează ce scrie și dacă princiipiile pe care le are sau trăirile pe care și le manifestă  în scris , îmi sunt folositoare sau nu. Acesta sunt pentru mine ca un buletin de identitate. Nu îmi trebuie mai mult. Pentru că rugăciunea nu m-a mințit niciodată ….

  Ochii Caprui

image

Ochii Caprui

7 comentarii la “În faptul nopţii

  1. ane spune:

    Prin punctele exentiale ne asemanam. Da, chiar asa,cum de sunt prietena cu tine. Poate doar eu,tu nu.

    Apreciat de 1 persoană

  2. ane spune:

    Am poposit pe la tine, pentruca esti nonconformist,am citi despre „nebun” si altele. Da, mai am putin spatiu pe blog, o sa-mi construiesc alt blog, unde o sa scriu ce vreau eu.Am si eu nebuniile mele. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  3. ane spune:

    Atunci o sa fim „doi nebuni” :))

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

