De bun venit 

​    E plăcut sentimentul să știi că te poți întoarce undeva acasă,  într-un colțișor virtual,  unde te așteaptă cuminți ca niște copii aflați la povestea de seară,  toți oamenii dragi care au simțit gustul scrierilor tale.  Am fost o vreme ocupat,  iar când spun „ocupat” mă pot pronunța foarte ușor în vederea faptului că o perioadă nu am mai avut nici inspirație și nici timpul necesar unei inspirații productive.  Cert este că unii s-au obișnuit cu mine,  cu obiceiurile mele,  cu felul meu de a gândi și de a trata lucrurile,  dar mai ales cu absența mea, pe jumătate motivată de lipsa de inspirație,  pe jumătate de neiertat pentru atât de lunga ei prezență.  

    Îmi cer iertare pentru dezamăgirea provocată celor care m-au trecut în rândul blogurilor dispărute peste noapte și din acest moment  eu nu mai promit nimic în legătură cu scrierile mele sau prezența mea aici. 

    Încercați să citiți scrierile vechi de pe acest blog și sigur veți găsi ceva pe gustul sufletului vostru. 

    Eu voi fi aici,  în umbră sau în lumină.  Important este să scriu și să o fac cu dragoste.  O zi frumoasă tuturor! 

5 comentarii la “De bun venit 

  1. Oana spune:

    Ai scris tu vreodată altfel decât cu dragoste…? Chiar și când vorbele ți-erau mai aspre…
    Așteptăm să te citim. Până atunci, rumegăm printre-rânduri…

    Apreciat de 1 persoană

  2. smaranda64 spune:

    Mulțumesc, asemenea.. o zi frumoasă!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Anastasia spune:

    Mi se par mai interesante postările actuale. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  4. evelics spune:

    Va multumesc pentru vizita pe blogul meu.Voi incerca sa-l redescopar pe al dvs..Multa inspiratie !

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

