Cred 

​      Nu mi-am irosit niciodată cuvintele pe nimeni.  Indiferent cum vor fi fost ele percepute sau către cine vor fi fost ele adresate. 

     

     Le-am considerat dintotdeauna ca pe niște surate de bucurie sau de suferință. Surate care mi-au știut chinul duhului și nu numai. Au simțit și de câte ori sufletul meu a asudat sub povara clipelor, sau dimpotrivă: s-a reînnoit sub binecuvântarea harului. 
    Am căutat să mi le respect,  nu să mi le respecte careva.  Dar cel mai mult m-am străduit ca întâi să le fac și după aceea să le zic. Probabil de aceea puterea lor se simte. 
    Ce m-a format pe mine ca om? Nu știu.  Probabil suferința și felul cum m-am raportat nu atât la ea,  cât la cei pe care i-am văzut că suferă din plin. 
     În suferință mi-am descoperit idealurile vieții,  prin intermediul ei mi s-a revelat bucuria de a-L căuta pe Dumnezeu, cât și dorința de a șterge lacrima arzândă a omului de pe obrazul sufletului său deseori mult încercat în cele ale vieții. 
      Cred că din această cauză m-am și hotărât să scriu.  Atât sufletul meu cât și al celor care mă citesc,  au nevoie de alinare și apropiere de Dumnezeu. 
          Cred. 
Ochii Caprui 

   

6 comentarii la “Cred 

  1. Mona spune:

    Cuvintele tale mângâie suflete, poate suntem grăbiți și săraci în cuvinte, dar eu îți mulțumesc ca exiști.

    Apreciat de 2 persoane

  2. ane spune:

    Cuvintele au impact emotional foarte puternic. De aceea atunci cand ne adresam direct unei persoane e nevoie sa fim atenti ce spunem si cum ne adresam, sa nu provoace durere. Foarte frumos ai scris.

    Apreciat de 1 persoană

  3. Poteci de dor spune:

    Eu am mai spus că emoţionează şi ajută cuvintele de aici.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

