… (2)

Eu m-am născut din durerea cuvântului pentru oameni și din bucuria vieții de a dobândi liniștea alături de cei dragi. 

M-am stingherit pe mine ori de câte ori am simțit că stingheresc universul cuiva. Am simțit nevoia să plec înainte de a mi se spune. Pentru a nu deranja,  a nu incomoda prezența nimănui în universul în care deseori,  m-am simțit vinovat pur și simplu doar pentru faptul că m-am născut. 

Durerea este că,  acest lucru simt nevoia să îl fac la nesfârșit. Să fug de oameni pentru a-i putea iubi așa cum se cuvine. 

Nu scriu bucuros aceste cuvinte sângerânde,  dar simt nevoia să îmi scriu. Nu știu de ce. Dar ar fi bine să nu mă întrebe nimeni nimic. 

Lasă un răspuns

