Foc

Se întâmplă ca de cele mai multe ori, când văd lucruri nedrepte, să tac și să îmi văd de treaba mea👍, deși, dacă ar fi să mărturisesc sincer in fața oricui m-ar întreba asemenea amănunte, aș putea spune cu mâna pe inimă😌 că nu mi-a picat niciodată bine văzând felul în care este un om nedreptățit și că, în acele momente, m-am abținut cu foarte mare efort să nu zic ceva 💣omului care are fărădelegea în sânge.

    E o slăbiciune a mea👀, să spun lucrurilor pe nume, indiferent despre ce domeniu sau instituție ar fi vorba. Nedreptatea rămâne nedreptate🤜. 

    E cert faptul că, fiecare dintre noi, avem nevoie în viața noastră, ca element primordial de vitalitate a bunei funcționări, în condiții optime, de pace☝️ mai mult decât de dreptate. 

    Dar, nici dreptatea nu ar trebui să lipsească prea des, și nici să îi fie băgat pumnul în gură😠 în acele momente în care sângele îi clocotește în vine, de indiferența noastră. 

    Nu sunt și nu pot fi un om indiferent suferinței cuiva. Așa e aluatul din care am fost plămădit😄. De foarte multe ori, îmi devine povară această atitudine, povară care mă chinuie sufletește, mă disperă și mă îndeamnă cu timp și fără timp, să aduc alinare acolo😊 unde Cerul se înnegrește de mulțimea suspinelor pe care le scoate un suflet asuprit.

    Astăzi am simțit din plin acest foc și nu am putut să fac nimic😐, decât să rostesc o rugăciune și să sper că Dumnezeu va lumina mintea acelui om care comite inconștient atrocități greu de imaginat.

     M-am simțit neputincios…😒

     Dar Dumnezeu vede…😶

     Îndreaptă pe fiecare cum știe El….😇
                               Ochii Caprui

3 comentarii la “Foc

  1. smaranda64 spune:

    De cele mai multe ori o rugaciune face mai mult decât un amestec direct. Dumnezeu cunoaste mai bine cauzele care au dus la nedreptate, adevaratul raport între partile implicate precum şi solutiile cele mai bune. Alteori trebuie sa intervenim direct. Sã stim cand, dacã şi cum … nu i chiar asa de simplu.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

