Scrisoare sau emoţii pe hârtie (5)

      

     

     Astăzi te voi ruga să îmi pui sufletul în geantă, alături de bagajele tale. Să nu uiţi să îl hrănești la timp cu rugăciuni calde, să îl înviorezi cu amintiri plăcute despre noi doi, tatăl şi fiul. 

    Să mi-l porţi cu grijă pe braţele neobosite ale dragostei tale de om înţelegător,  şi să mi-l fereşti de toată vederea cea răpitoare de linişte.  Iar când vei voi să îţi aduci aminte de mine, să mi-l priveşti în ochii lui căprui şi mari… Să îi vezi dragostea noastră cea din veac născută-n adevăr cu inimă curată. 

    Nu am multe cuvinte să îţi spun, pentru că mi le înghit în gât, dar am multe îmbrăţişări să îţi dau când ne vom revedea. Cuvintele mi le-au răpit amintirile.  Frumuseţea cuvintelor mele păleşte îmbujorată şi neputincioasă în faţa amintirilor. Ştiu…nu-mi spune!  Vorbesc prea puţin cu tine şi scriu prea mult.  

     Aşa am fost noi doi dintotdeauna.  Îţi scriu aici,  pentru că aici nimic nu se va pierde. Cuvintele şi amintirile noastre vor rămâne în sufletele celor ce ne-au citit. Din cauza aceasta,  nimic nu se va pierde. 

     Te voi asculta şi îţi voi duce dorinţa la capăt. Tu m-ai inspirat să scriu, tu mi-ai pus căldura ta în sufletul meu obosit de durere, tu m-ai rugat să scriu o carte care să apropie omul din ziua de astăzi de Doamne Doamne. 

     Va fi şi acest moment.  

      Te rog să ai grijă de sufletul meu,  acolo în bagaje. Nu ştiu câţi ani vor trece până ne vom revedea… Probabil câteva decenii, fiu al învierii. Dar de revăzut, va fi cu siguranţă. Dumnezeu nu trece peste iubirea noastră. Ne-a legat aici pe pământ,  ne va lega şi acolo.  Împreună aici pentru puţin,  împreună acolo pentru veşnicie. 

       Nu există preţ care să mi se ofere pentru amintirea ta. Ştii bine acest lucru… 

     Aştept clipa revederii, indiferent cât va dura…părinte drag. 

                                                       Ochii Caprui 

Un comentariu la “Scrisoare sau emoţii pe hârtie (5)

  1. Poteci de dor spune:

    Mă înclin în faţa acestui text!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

