Nu-mi… 

     Nu-mi iubi sufletul cu toate dezamăgirile lui, dacă ştii că acestea te trag în jos şi reprezintă o povară prea grea pentru tine. 

     Nu am nevoie de tine cel de o clipă, ci doar de tine, cel pentru o veşnicie. Vreau să-mi fii singurul, unicul şi irepetabilul. Cel care mă ajuţi să privesc Sus atunci când inima mă trage în jos. 

      Nu-mi spune cuvinte multe,  vorbării goale în miez de inimă împrăștiată prin vieţile altora, ci atât cât eşti cu mine, fii doar cu mine. Prefer tăcerea ta, dar lasă ochii tăi să-mi vorbească pe îndelete. 

     Nu-mi respecta dorinţele, dacă ştii că acestea te închid în temniţa datoriilor morale, dar respectă-mi sufletul cu toatã sinceritatea lui faţă de tine. 

    Fii cine eşti cu adevărat, dacă vrei să fii cineva pentru mine. 

    Dacă nu mă poţi înţelege aşa cum sunt,  atunci nu îndrăzni mai mult. Rămâi aşa cum eşti şi va fi bine pentru ambii. 

    Eu simt intens lucrurile,  nu la jumătate, nu la sfert. Mă mulţumesc cu cât am, dar când am ceva special, atunci special să fie. 

     Prietenia mea nu e dată oricui, oricum şi oricând. 

                                O. C

Lasă un răspuns

