Doamne , ajuta-ne ca pierim !

..când lumina iubirii devine melancolica si stinghera , din cauza rautatii oamenilor , atunci ma retrag in adâncurile sinelui meu si strig cât ma tine gura  ;  ” Doamne , ajută-ne ca pierim ! „
Si aştept cu sufletul la gură , ca Dumnezeu sa imi audă sălbatecul strigat sau umila mea rugaminte , de-a ma milui si a ma scoate la liman din negura gândurilor negre , ce se napustesc asupra mea cu atâta cruzime .
De multe ori mi se întâmplă ca  durerea oamenilor pe care ii cunosc… sa ma doboare  sau sa imi predea intr-un mod mai puţin elegant , tabla adevărurilor vieţii . Si atunci , cu lacrimi in suflet , ii multumesc Stăpânului Hristos ca m-a ales ca spectator in scena vieţii , sau ca fin observator al lucrarii Sale in sufletele oamenilor .
Doamne iti multumesc ca exist , ca văd , ca imi descoperi taine si ca ma inveti sa iubesc cu adevărat ….
Ochii Caprui

3 comentarii la “Doamne , ajuta-ne ca pierim !

  1. […] Doamne , ajuta-ne ca pierim !. […]

    Apreciază

  2. razedelumina spune:

    ..ca bine ziceti … Cand te doare durerea celuilalt de-abia atunci iti vezi neputinta … Vrei sa pui ceva din tine in rana lui si nu ai cum .. Viata este o paiata .. Oricum este greu .. si spectator sa fii tot doare … Si ce mai doare ! Multumiri si Doamne ajuta neputintelor noastre .

    Apreciază

Lasă un comentariu